yeay!

alahai.pendeknya title aku nih.
tp,itulah yang aku nak sampaikan pada hari ini.
perubahan displin aku sebagai pelajar sekolah.
entah mengapa sifat malas aku pada hari ini berkurangan.
itu diakui sendiri oleh hati kecil milik aku.
sebab selalunya yg mengatakan aku pemalas pun hati kecil aku juga :)
huhu.entah apa yang istimewa juga harini aku pun tak tahu.
harini aku dah siapkan semua kerja sekolah yang bertandang sebelum
cuti haritu.padahal,cuti ditambahkan satu hari lagi kerana thaipusam;
bermakna isnin cuti.
mungkin aku mahu rehat sepenuhnya isnin nanti sebab itulah aku
begitu tekun menyiapkan kerja sekolah sebelum mengupdate
blog ini. lepas siap semua kerja aku katakan pada aku sendiri;
"Dimana ada kemahuan disitu ada jalan".

kesimpulannya; sifat malas aku dah berkurangan.yeay!

selesai mengupdate :)