siapa lelaki itu?

huhu :)
harini.tamat sudah merentas desa.
harini juge b e l o g ini perlu diupdatekan :)
penat lelah tolak tepi.
kerah otak cari idea :DD
aku dgn rela hati menaip perkataaan menceritakan sesuatu
untuk mnjadi sajian mata korang,haha.
first,aku selalu jumpe budak nih.
selalu sgtsgt. dtg sekola,mse prtengahan hari sekola
dan..mase balik sekola.
mule-mule,aku heran pun tak psl budak uh.lame kelamaan..
haha :) tak perlu ditulis dan tiada makne tersirat!
hari khamis haritu,aku nmpk dy lagi kt latihan rumah sukan.
'dlm hati; uik,same ngn aku lah?.biar betul mamat ni.'
haha.tp,yg masih jd misteri nye; siapakah nama lelaki itu?
aku ade la tanye dr org yg same tingkatan dgn dy.
tp,jawapan yg diterima;
"ala,slalu nmpk.tp,nme dy tatau la..
dy pendiam sgt".
huh?.haha.
aduih,aku pulak yg usya dy lelebih :))
hati kuat menjerit;
siapa name dia?
siapa name dia?
siapa name dia?
kt sekolah tapakai 'tanda name' un.
lg,sush la nak tau.
huhu.aku rase dy pun perasan yg aku slalu tgk dy
harini.mse balik td,aku tesenyum kt dy.
dia pandang je(mcm nk snyum balik).haha.tamat :)
disini ade beberapa gambar yg aku curi curi tgkap
mse merentas desa td :)


lebih baik usya buku :)