alahai..sukan tara.

jumaat.ahh..sukan tara.
penat penat.meletihkan badan yang tersedia letih.
mengagahkan diri pergi juga :)
seperti biasa,baju putih tetap mnjadi pilihan.
walaupun,sudah berulang kali diingatkan agar memakai
baju rumah sukan masing2.
tapi,putih kan lebih suci.haha :D
huh? apasal la acara dimulakan dgn lompat jauh?
yg tak diinginkan adalah apabila berpasang pasang mata melihat
pergerakan lompatan.uik..
tp,lantak dieorg la.pedulik ape aku.
apa yang dijangka menjadi realiti sekali lagi,
aku batal.yg dibenci,sorakan perli yg diberikan
oleh ahli QM yg bersidai kat situ.
penyibukk!
asalkan aku bukan pengecut.aku tak bohong mengatakan
aku sakit atau ape je lah..alasan basi seseorang
utk mengelak :)
huhu.mata dicipta untuk melihat.
melihat zydi yg dgn penuh keyakinan berlari
dan melompat serta melepasi garisan kuning
dan diarahkan bagi nama kpd guru bertugas.
aku bangga.haha.mybe,kteorg serumah sukan :)
acara seterusnya dimulakan.
lari 200 meter? alahai..
bersedia mengelap peluh sebaldi je.
tempat ke-3 dari 6 orang.
okay la kut.asalkan diarah beri nama dah la.
satu mata sudah disumbangkan :)
then,lontar peluru.lepas je..
100 meter yang mengghairahkan.ahaha.
bunyi seakan hon tu mcm gimik je. baik gune visel.
tadela aku cuak sgt.huhu.bagus nya,aku lepas.
mendapat tmpat ke 3 lagi sekali.
kesimpulannya,3 mata aku sumbangkan :|

selesai mengupdate.