tiada title.

mengupdate sekali lagi.

beberapa hari sebelum cuti tahun baru cina.
cikgu sivik suruh buat pembentangan.
tentang Ahmad Reduan & Muhammad Muqharrabin.
huh? mmg lah nmpk mcm sng la sgtsgt.
tp,sifat malas seorang pelajar itu tetap ada.
gembira berkunjung di hati, ahli kump aku yg lain dgn rela hati
nak buat kertas kerja uh.tanpa dipaksa tau!
dieorang mcm tau je aku tanak buat,haha :))
tp,mase pembentangan tetap kne bagi kerjasama!
alahai...mase hari kne buat pmbentangan uh.
masa betul betul berlari.kteorg tak smpat nak bentang.
hee..tangguh lagi! malas malas.
lg 1,apsal la dieorang suruh aku simpan kertas uh?
apsal? kenapa? mengapa? aduh.
dan persoalan kpd aku adlah "bagaimana?"
sbb mse balik rumah dgn kepenatan melampau membuatkan aku
terlupa tntg kertas uh.haha.oleh itu,
dgn rakusnya aku melemparkan ke meja yg terletak di berandar.
ah..tak semena-mena adik aku telah bermain main dgn kertas tu.
ishk.budak ni! mmg lah tak rosak, tp klw dilihat mmg tak nmpk mcm
kertas pembentangan dah.
takkan aku nk bentang kertas yang buruk ni?
mesti cikgu tu perli kump kiteorg?
alahai..dieorg msti marah?
eh,msti semua ketawa tgk kertas uh?
buat muka pelik? janggal? senyum perli?
aduhai..penyelesaiannya: buat baru.
adehh..penat penat.akibat tak berhati-hati bercampur
cuai dan tak reti hargai lah ni ;)
tak pasal pasal,kne buat baru.
mybe juga,kerana sikap aku yg pada awalnya ingin senang,haha.
huh? takpe,dengah hati terbuka aku buat baru.
huhuhu :)

selesai mengupade.