shopping terapi terbaik :)


* muka tidak sedia *




ada orang kata , shopping boleh menghilangkan tekanan , bosan dan juga boleh dikira sebagai terapi. mungkin bagi aku juga sama. boleh hilangkan kebosanan tapi berbayar dengan penat dan dibazirkan dengan duit. memandangkan aku seorang pelajar sekolah, hampir semua ( eh, semua ! ) perbelanjaan ditanggung oleh ibu bapa dari pakaian, keperluan, makanan dan kredit telefon ditanggung oleh ibu bapa. ucapan terima kasih yang tak terhingga kepada mereka:) sabtu, papa kerja. alahai.. bosan. mama membawa aku , Anas dan Naqiu pergi jalan. SOGO - dah lama tak pergi tempat ni. tempat pertama yang dikunjungi adalah kedai kasut , Clarks. mama nak beli kasut yang selesa untuk dipakai masa berjalan. alahh.. orang nak pergi bercuti. Mama & Papa nak pergi Beijing bulan 5, aku terkecuali :D cuba punya cuba beberapa kasut. Mama akhirnya membuat bayaran. Anas merengek nak mainan ! kerana tak tahan dengan perangai mengada, mama turutkan, HAHA :DD melintasi sebuah kedai menjual pakaian perempuan,
aku meminta mama sesuatu. hehe. baju ,harga yang agak berpatutan. memandangkan hari jadi zaidi pada 18 April (sabtu) aku juga membeli sesuatu :DD

entri ini juga bosan. shopping terapi terbaik! setuju?