silakan fikir tajuknya,

sebelum apa apa saya menjelaskan di sini, saya seorang perempuan ! HAHA :D bola bola dan bola lagi, Manchester United, Arsenal, Liverpool, Chelsea dan kelab kelab selanjutnya. Haritu, ada perlawanan antara Arsenal dan Man.U, entah dimana silapnya, Arsenal tewas. Keesokkan harinya, aku sebagai pelajar seperti biasa menghadirkan diri ke sekolah. pelajar lelaki dalam kelas tuu agak rajin untuk mengeluarkan suara mengejek seperti; haha.. kalah ! . dari mana mereka tahu aku peminat setia Arsenal? entahlahh.. aku pernah beritahu agaknya. Aku seperti biasa akan tetap tersenyum dan hanya sesekali bersuara, (ini tipu !) pada hari yang sama, kelas tambahan bahasa arab diadakan dan kami dibenarkan untuk pulang ke rumah membersihkan diri. pelajar lelaki yang datang ke kelas tersebut agak bangga mengayakan jersi rasmi Machester United. Penat mata aku melihat pakaian mereka :)


Pada hari selanjutnya pula,
Machester akan menentang Middlesbrough. seperti biasa Man.U mengungguli perlawanan tersebut. 2-0 , aku mula risau tentang perlawanan antara Arsenal dengan Portsmouth pada hari yang sama. Resah menyebulungi , haha. handphone yang dari tadinya kosong tanpa apa apa, berbunyi menandakan ada pesanan masuk; semoga menang macam Man.U - Irfan. debaran tamat apabila visel terakhir dibunyikan dan menunjukkan Arsenal juga mengungguli perlawanan sebanyak 3 gol berbalas 0. gembira je :) tiba-tiba, ada niat jahat untuk mengenakan penyokong Man.U walaupun mereka menang.


Niat jahat yang berasaskan adat melayu,

Ada budak main benang,
Ada pasu ada tembaga,
Mak budak tarik benang,
kena marah pakcik tua,
hey! Arsenal sudah menang,
mereka kosong arsenal tiga,
Man.U juga sudah menang,
tapi hanya bagi gol dua.

tamat :)